Eventbetalings logo

Forretningsbetingelser

 
Digital aftale/ordre
Ved eventbetaling.dk indgås ordre og aftaler via elektronisk post. Elektronisk korrespondance er stadig bindende for kunden. Ønsker kunden en skriftlig aftale/ordre, er dette også muligt.
 
Samarbejdsaftaler/kontrakter
Eventbetaling kan, hvis det er nødvendigt indgå samarbejdsaftale/kontrakt med en kunde. Sådanne aftaler kan ophæves og denne ophævelse aftales indbyrdes med kunden, så begge parter er tilfredse.
 
Ejendomsret og ejendomsforbehold
Produkterne er med mindre andet er aftalt Eventbetaling's ejendom. Dog er kunden erstatningspligtig i lejeperioden.
 
Levering og afhentning
Leverancen omfatter de produkter, der er bestilt digitalt. Leverancen omfatter ikke opsætning, medmindre det er aftalt med Eventbetaling.
 
Betalingsbetingelser
Alle vores priser er ex. moms og levering. Betaling til Eventbetaling skal ske til aftalte tidspunkt, jf. den faktura som modtages kort efter lejeperioden. Ved manglende betaling vil Eventbetaling fremsende rykker, jf. reglerne herom. Falder betalingen stadig ikke rettidig, overdrages sagen til inkasso.
 
Mangler
Kunden skal efter modtagelsen af produktet foretage kontrol af udstyret. Virker produktet ikke optimalt, skal kunden kontakte Eventbetaling straks.
 
Misligholdelse
Misligholdes af produkterne erstattes af kunden.
 
Tvister
Opstår der tvister mellem kunden og Eventbetaling, behandles disse sager af Sagførene.com
 
 
 

Besøg Mach01.com - der står bag design og opbygning af dette website